2010. március 19., péntek

Öltöztetős baba papírból


Klasszikus öltöztetős baba papírból. Sokan mondják, amikor meglátják, hogy ilyen nekem is volt gyerekkoromban. Kevesebben ugyan, de akad aki azt mondja: ilyet én is csináltam gyerekkoromban. Nagyon egyszerű: ki kell vágni a babát, a ruhákat és a meghajtott kis fülecskék megtartják a ruhát a babán.
Amit én hozzátettem:
1. Nem színeztem ki, hogy a gyerekecske a színezéssel kezdhesse a munkát. Aztán következhet a vágás.
2. Nagyon szeretem a mintákat, a világ különböző kultúrái sok gyönyörű mintát tartogatnak. Egy nagyon kicsi, de azért érdekes válogatást csináltam. Japán, aboriginal, afrikai, indián és iszlám mintákat válogattam.  A minták színesek, hogy kedvet csináljanak a színezéshez, s hogy egy kicsit megmutassák milyen az adott kultúra színvilága.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése


kézbáb-zebra

kézbáb-zebra
kivágó

Kézbáb-oroszlán

Kézbáb-oroszlán
kivágó

Kézbáb-majom

Kézbáb-majom
kivágó

Kézbáb-krokodil

Kézbáb-krokodil
kivágó